temporális rövidzárlat

 2009.11.07. 21:23

Az autó tök jól ment egész idáig. Azt volna a legegyszerűbb mondani, lévén már nem csak én hajtom a gépet, hogy megbillent a kényes egyensúly vezető és gépe között. Persze, mielőtt az ember az animizmus babonás hiedelemvilágába ringatná magát, érdemes belátni, hogy egy nagykorú autó esetében, legyen akármilyen romantikus is azt vezetni, 18 év hosszú idő. Ahogy az, egy embernél is. Valamint, vannak olyan tényezők, amiket csak idővel lehet kiismerni, és a jelszó mindenkoron: csak gyakorlatiasan, ha nem tudsz kétévente újat venni. Egyébként jó kis gép, ha van benne anyag, akkor hajthatod a világ végezetéig. Most sem ezzel volt a gond, a fény fogta magát és kialudt. Este tízkor, 90-nél, a fővágányon. Hát nem volt egy népünnepély. S mivel a műszaki vizsgán a nélkül is átmentem, hogy belsőségesebb viszonyba keveredtem volna - az általános ismereteket leszámítva - a működésükkel, az ismereteim elégtelennek bizonyultak a probléma megoldásához. Így jutottam el a szerelőhöz. Kicsit várnom kellett, mert csak másodikként érkeztem, addig a pop legfényesebb csillagának Off the wall című számára békésen szemlélődtem. Egészen tisztes kis szerelőműhely volt. A viszonylag nagy belmagasságú hangárban, ki volt alakítva három szerelőstand, az egyik alatt árokkal, mellette egy motornak tűnő méretes tárggyal, ami valamiféle emelőszerkezeten csüngött. A földön további két hasonló olajos vasszerkezet feküdt, a topless hölgyek pillantásainak kereszttüzében, akik a legősibb szakma reprezentánsaiként, egy másik szakma munkáját felültakarva hirdették sajátjuk szépségét, mint a műhelyek patrónusai. Rövid tanulmányozásuk közben elmerengtem, láttam-e valaha olyan valamirevaló szerelőműhelyt, ahol ne nézett volna rám legalább egy (inkább több) csábos hölgy, igéző tekintettel a falról. A kettő valahogy együtt jár. Ahogy a nagykorúság, az autók, és a szerelés.

 

Címkék: autó michael jackson

A bejegyzés trackback címe:

https://kroki.blog.hu/api/trackback/id/tr311507983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása